VERHUUR

Bedrijven en particulieren zijn van harte welkom om de zalen in het fort te gebruiken voor vergaderingen, recepties, feesten en andere bijeenkomsten.
Alles kan buiten en bij slecht weer gaan we naar binnen!

Als huurder kan je altijd deelnemen aan een historsiche rondleiding, de tentoonstelling bekijken of genieten van wat er op de agenda staat in het Fort aan theater en muziek.

Catering
De catering in het fort is van Fort NOXX en fantastisch.

Tentoonstellingen en voorstellingen
Het aanbod is groter, denk aan tentoonstellingen en openbare voorstellingen en events. Bekijk het aanbod van het fort op de agenda.

Educatie
Fort van Hoofddorp is aanbieder van schoolprojecten. Deze kunnen rechtstreeks geboekt worden (Theater in School) of via het kunstmenu van de Haarlemmermeer (KCOS). De voorstellingen worden gespeeld in het openluchttheater op het fort of bij slecht weer op school. Het fort kan dan op een ander moment worden bezocht. Bij projecten die meerdere weken duren zijn de lessen op school en is de uitvoering of expositie op het fort.

Gastsprekers en maatwerkvoorstellingen
Wij adviseren graag bij de inhoud van uw bijeenkomst. Wel eens gedacht aan een spreker, dagvoorzitter of maatwerk-voorstelling? Wat dacht u van een zandtekenaar of een animatiefilm helemaal speciaal voor u gemaakt?

Klik hier voor suggesties en ideeën van onze partner 2BEmoved, maar mail ons gerust (info@fortvanhoofddorp.nl) met je specifieke vraag, het is immers maatwerk!

Poternezaal: waar vroeger het appèl was is nu een intieme vergaderzaal gecreëerd. Ook ideaal voor besloten dineren of een feestelijke borrel. Tafels aan de kant en er is ruimte voor yogamatjes!

Verder is er een idyllisch terras aan de fortgracht, restaurant, schaftzaal voor partijen en openluchttheater. Bespreek de mogelijkheden: info@fortvanhoofddorp.nl

Fort Noxx staat voor gezelligheid en goed eten & drinken. Zij snappen dat u een bijzondere ontmoeting hebt en doen er alles aan om het u naar de zin te maken.